آیا میدانید دلیل ارزان بودن۱۰ هزار تومانی نمونه های حلب مختلف از یک سایز خیارشور چیست.؟چرا خیارشور حلبی پاستوریزه با نمونه تخمیری تفاوت قیمت دارند.؟

امروزه خیاشور حلب به روشهای مختلف تولید و با قیمت های مختلف وارد بازار میشوند که به دو دسته خیارشور پاستوریزه و تخمیری تقسیم میشوند.

دسته اول خیارشور های حلب تخمیری پاستوریزه: این نوع از خیارشور میبایست در هنگام فصل برداشت خیارشور مستقما پس از شستشو، سورت بندی و ضد عفونی وارد دست گاه صورت میشود.که نمونه استاندارد خیارشور حلب نیز هم همین است با قیمت های بالاتر در بازار عرضه میشود.

نمونه دوم حلب های تخمیر هستند. در این نمونه، خیارشور های اماده شدههمراه با طعم دهی وارد حلب شده و گاهی بدون هیچ کار خاصی داخل حلب ربخته میشود.در واقع شرکت های و عمده فروشی باید هشیار باشند که به جای استفاده از نمونه حلب از خیارشورهای دبه ای با قیمت مناسب تر نیز استفاده کنند. در نونه های حلب تخمیری که تولید کننده تجربه کافی در تولید این نمونه حلب نداسته باشد نمونه های تولید شده کیفیت مورد انتظار در نمونه پاستوریزه نداشته  وهمین عامل باعث تفارت قیمت ده هزار تومانی حلب تخمیره و پاستوریزه می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *