خیارشور سرکه ای حلب ویژه قیمت پایین

خیارشور سرکه ای حلب ویژه قیمت پایین


خیارشور تخمیری یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی چاشنی در ایران است که با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب در سایز نول و بسته بندی دبه ای تولید و به فروش میرسد. فروش خیارشور تخمیری در استانهایی مانند همدان و لرستان به مراتب بیشتر نمونه های پاستوریزه است.
کیفیت محصول تولید شده در کارخانه های تولید خیارشور به صورت سنتی و محلی تهیه می شود وابسته به مواد اولیه درجه یک و مهمتر از آن به مهارت تولیدکننده در تولید محصولی است‌.

عوامل موثر بر افزایش فروش خیارشور تولید شده

نمونه‌های فراوانی از مواردی مشخص که در آن تولیدکنندگان به تولید خیارشور نموده اند ولی به دلیل عدم مهارت کافی و استفاده از مواد اولیه بی کیفیت با زیان های زیادی متوجه شده اند.
برای مثال می‌توان به نوع نمک استفاده در خیارشور نمود که متاسفانه بعضی از تولید کننده ها در دام استفاده از نمک با درجه کیفیت پایین می افتند که تاثیر آن را بر کیفیت محصول خود را خواهند دید.
امروز نمکهای موجود در بازار که در فصل بارگیری تولید خیار استفاده میشود به صورت فردی و با کیفیت مختلف در بازار عرضه می شود ولی بهترین نوع نمک توصیه شده برای تولید خیارشور برند نمک پوسان هست که با کیفیت بسیار عالی نقش فوق العاده‌ای در بالا بردن کیفیت محصول تولیدی خواهد داشت.
مورد بعدی شاهد آن هستیم که بسیاری از تولیدکننده‌ها برای برطرف کردن مشکل ماندگاری خیارشور اقدام به استفاده بیش از حد متعارف نمک در تولید خیارشور می‌نمایند که علاوه بر آثار زیانبار استفاده از نمک غیر متعارف در تولید خیارشور برای مصرف‌کننده، خوشمزه گی خیارشور است که به شدت ان را کاهش میدهد.
در صورتی که استفاده از نمک مرغوب تر تولید خیارشور علاوه بر خوشمزه و تردی فوق‌العاده خیارشور می‌تواند به افزایش مشتری در تولید خیارشور منجر شود.
البته نباید فراموش کرد که نوع خیار سبز استفاده شده در تولید خیارشور در خروجی کار بسیار تاثیرگذار است.
همکاران ما برای آرامش خاطر مشتریان از یک خرید مطمئن و بی دغدغه خیارشورهای عرضه شده در این وبسایت با کیفیت عالی و بدون استفاده از مواد اولیه نامرغوب تهیه شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *