کاهش قیمت خیارشور حلب سرکه ای

فروش خیارشور در یزد


آیا در فروش خیارشور حلب تولیدی خود مشکل دارید؟ آیا به دنبال مشتریانی مطمئن جهت رفع نگرانی خود در حوزه فروش هستید و میخواهید مشتریانی داشته باشید که هرینه های صرف شده بری تولید خیارشور حلب سرکه ای پاستوره را به شما برگردانند.

امروز بازار داخل کشور به جهت عدم تامین نقدینگی متاسفانه اوضاع جالبی ندارد. دلایل این مسئله را میتوان از جنبه های مختلف مورد توجه قرار داد.

  • عدم توجه به بازار خارج از کشور و تولید محصول صرفا بر اساس سلیقه مشتریان داخلی: یکی از موارد مهم در بحث صنایع غذایی صادرات محور نبودن محصولات تولید شده در بازار داخل است. یکی از موارد بسیار مهم در رقابت و جایگاه گرفتن در بازار صادرات سایر کشور رسیدن به فهم درست از سلیقه مشتریان خارجی و الزامات مربوط به تولید محصول جهت مصرف مشتری خارجی است که متاسفانه به جرات میتوان گفت ۹۰ درصد تولید کنندگان داخلی به هیج عنوان آگاهی نسبت به طبع سلیقه مشتریان خارجی ندارند.
  • عدم وجود نقدینگی در بازار فعلی که به دلیل تعدد تولید کنندگان در این حوزه مشتریان عمدتا شرایط خود را بر تولید کنندگان تحمیل میکنند.
  • عدم تعادل در بازار عرضه و تقاضا که عمدتا تولید کنندگان علاوه بر رقابت با سایر کارخانه ها و واحدهای تولیدی میبایست با تولیدات خانگی نیز رقابت کنن.

اما راحل این مشکل چیست.

۱- ارتباط تولید کننده گان با تجار و بازرگانان و تلاش در جهت رسیدن به درک درست از سلیقه بازار های هدف

۲-عرضه قیمت رقابتی و با کیفیت مناسب با کاهش هزینه های تولید

۳- همکاری و تعامل تولیدکننده ها با یکدیگر در جهت استفاده از قابلیت های ظرفیت های سایر تولید کننده ها

۴- اخذ تضمین های معتبر و گرفت اطلاعات کامل از مشتریان خود

ولی در مجموع میتوان گفت راه حل مناسب و منطقی برای قرار گرفت در مسیر رشد پایدار توجه و تحقیق در حوزه باریابی با رویکرد صارات محور است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *