خرید خیارشور نول

خیارشور برای فروش


امروزه ارقام مختلف خیارشور در کشور تولید و بصورت عمده پخش میشود که بیشتر نمونه های مرغوب این خیارشور یا ایا در همدان تولید میشود یا از طریق کارخانه های موجود در همدان به شهرهای دیگر ارسال میشود.
امروز ارقام مختلف خیار سبز در شهرهای مختلف کشور کاشت می شوداز جمله مناطقی که کشت خیار در آنها رواج بیشتری دارد می توان به استان همدان، تبریز و شیراز و بروجرد اشاره کرد.
کیفیت خیارشور تولید شده علاوه بر بذر خیار استفاده شده برای تولید خیار شور به شرایط زمانی و محیطی تولید خیارشور نیست وابستگی فراوانی دارد
فرض مثال اگر شما در فصل سرد سال به تولید خیارشور اقادم کنید مجبور هستید برای فرآوری و آماده نمودن خیار شور های تخمیری محیط نگهداری خیارشور تازه تولید شده راگرم نگه دارید تا خیارشور تهیه شده به خوبی فرآوری و آماده ارسال به بازار شود.
علاوه بر مورد ذکر شده برای تولید خیار شده است و شما مجبورید محل مورد نظر و تولید خیارشور محلول خیارشور داغ کرده و در بر روی خیارسبز اضافه میکنند.
رقم خیار سبز استفاده شده برای خیارشور در شهرهای مختلف کشور با هم متفاوت است
بذر استفاده شده در استان همدان معمولا از نوع رویال آمریکایی بوده در صورتی که خیار سبز استفاده شده در شهرهای مناطق بروجرد از نوع برنامه ps میباشد که و همین امر باعث تفاوت طعم و مزه می شود و ماندگاری خیارشور های مختلف تولید شده در شهرهای مختلف باهم متفاوت خواهد بود.
خیارشور های عرضه شده در این سایت از نوع رویال بوده که در بعضی از موارد مقدار ps نیز مخلوط در آن وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *