انواع خیارشورهای تولیدی به شکل دبه ای نیز بسته بندی و عرضه می شوند و مشتری های متعددی دارند و انتخاب نوع مناسب برای مصرف به دلخواه مشتری خرید و فروش می شود.
خرید و فروش عمده و جزیی خیارشور مانند انواع دیگر از ترشی و شور وجود دارد و می توان انواع گوناگون و متنوعی از خیارشور را تهیه و ارائه نمود. خیارشورهای دبه ای و بسته بندی هایی بدین سان برای مشتری هایی که مقدار زیادی مصرف دارند مناسب می باشد تا از خرید خیارشورهایی با بسته های چند گرمی و کوچکتر اجتناب شود. خیارشورهایی که در دبه های مناسب در حجم های مناسبی بسته بندی و توزیع می شوند برای مشتری های متعدد با قیمت هایی مناسب عرضه می گردند. خیارشورهایی که در دبه بسته بندی می شوند عموما چند کیلویی می باشند و برای مواردی که مصرف خیارشور بالا می باشد از نظر قیمتی و مقدار مصرف صرفه اقتصادی بیشتری برای مصرف کننده خواهند داشت.


انواع مناسب خیارشور

انواع مناسب از خیارشور با کیفیتی که درخورد پسند و انتخاب مشتری باشد عرضه می گردند که مشتری با توجه به مصرف و نوع استفاده از خیارشور به صورت ترکیبا با غذا و انواع مصارف دیگر می توان آنها را خریداری نماید. تنوع تولید در خیارشور زیاد می باشد و می توان این تنوع و گوناگونی را در انواع شور و ترشی جات با طعم های متفاوت تهیه و تجربه کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *