انواعی از خیارشورهای خانگی با روش های مختلفی تهیه می شوند و انواع خیارشور فوری پس از تهیه به سرعت قابل استفاده می باشند.
برای تهیه انواع خیارشورهای خانگی که فوری تهیه شده و به سرعت قابل استفاده باشند روش های گوناگونی وجود دارد و با بهره گرفتن از روش های مختلف می توان انواع خیارشورهای خوشمزه و خوش طعم را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. برای تهیه انواع خیارشور فوری نیاز به خیار تازه و ترد و سبزیجات معطر برای تهیه خیارشور می باشد و آب و نمک و سرکه نیز از مواد ضروری برای تهیه خیارشور محسوب می شود. برای تهیه خیارشور فوری ابتدا آب و نمک و سرکه را جوشانده و در ظرفی که خیارهای تازه شسته و خشک شده در ان قرار دارد ریخته و لابلای آن با سبزیجات و سیر پر می شود و خیارها در این روش با ایجاد سوراخی که توسط خلال دندان در آنها ایجاد شده است زودتر آماده مصرف می شوند.


انواع خیارشور خانگی

برای تهیه انواع خیارشورهای خانگی خوشمزه با استفاده از روش های مختلف می توان خیارشور با طعم های مناسبی را تهیه کرد و انواع خیارشور خانگی در بازار نیز با نام محلی فروخته می شود. خیارشورهای خانگی طعمی خاص و مشتریان مخصوص به خود را دارند و بهتر است که برای تهیه انواع خیارشور از خیارهای تازه و خوب و سرکه مرغوب استفاده شود تا در نهایت طعمی مطلوب حاصل گردد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *