تجارت اینترنتی این روزها از طرف اکثر افراد مورد توجه قرار گرفته می شود. یکی از اقلامی که در اینترنت به فروش می رسد خیار شور فوری است.

فرایند تهیه خیارشور از آنجا که خیار شور بر روی سلامت بدن تاثیر خوبی دارد جزء اقلامی است که در اینترنت فروش بالایی دارد. برای همین در بین عموم به یک تجارت تبدیل شده است. وجود ترافیک و آلودگی هوا باعث می شود فروش اینترنتی این روزها بازار داغی پیدا کند. خیار شور فوری نیز به دلیل آنتی اکسیدان بالا تاثیر شگفت انگیزی بر روی سلامت بدن دارد و معمولا در سبد خرید مصرف کنندگان قرار دارد.

آیا میدانید خیارشور چگونه تهیه میشود؟

امروزه خیارشور در بسته بندی مختلف در بازار دیده میشود. ولی تمام خیارشورهای موجود در بازار به روش پاستوریزه و تخمیری تهیه میشوند. خیارشور های تخمیری در یک فرایند کاملا طبیعی در شرایط دمایی معین و در محلول مشخص تهیه و آماده میشوند. طول دوره لازم برای آماده شدن خیارشور معمولا ۱۵ روز است تا بافتی کاملا طبیعی و و استاندارد داشته و به اصطلاح طعم بگیرد. نمونه های خیارشور تخمیری در بسته بندی های دبه ، وکیوم و پاکتی استفاده میشود.

دسته دوم خیارشور های پاستوریزه است که معمولا در مدت زمان بسیار اندکی در یک فرایند ساختگی و صنعتی تهیه میشود. دراین بین اصلی ترین تفاوت تولید کننده های در تولید هم خیارشور های پاستوریزه است که نیاز به تبحر و تجربه مربوطه دارد. در غیر اینصورت خیارشور تهیه شده کیفیت لازم را نخواهد داشت. خیارشور های پاستوریزه و حلب نیز در دسته بندی خیارشورهای پاستوریزه قرار میگیرند.

عموما هم واژه خیارشور فوری به نمونه پاستویزه اطلاق میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *