خیارشور دبه ای در شهرهای مختلف کشور تولید می شود که خیارشور های دبه ای شیروان حزو ارزانترین خیارشور کشور محسوب میشود.
خیارشور های تولیدی بسته به نوع بذر استفاده شده در کاشت خیار سبز کیفیت های مختلفی دارند. عمده بذر های استفاده شده در داخل کشور محصول کشور آمریکا وایتالیا است و همه خیار های کاشته شده مناسب برای تولید خیارشور نیستند. خیارشور های تخمیری تهیه شده در شمال شرق کشور عمدتا از بذر پی اس است که ماندگاری کمتری در مقایسه با خیارشور های سایر مناطق مانند همدان داشته ولی درصورتی که محصول توسط فردی مجرب تهیه شده باشد ماندگاری خیارشور به مراتب بالاتر خواهد رفت. این عمل را فقط کسانی می توانند درک کنند که در حوزه تولید فعالیت داشته باشند. خیارشور تخمیری محلی و انواع خیارشور خانگی را با قیمت مناسبی که در بازار عرضه می شود می توان به صورت سفارشی خریداری کرد.


تولید خیارشور دبه ای

تولید خیارشور دبه ای در انواع محلی و صنعتی با طعم های مناسب با روش های مختلف صورت می گیرد و انواع خیارشور تخمیری تولید شده باید به صورت مناسبی در آب و هوای مناسب و خنک نگهداری شود تا خیارشور سالم بماند و طعم خود را با تردی مناسب حفظ می کند. خیارشور را در دبه های چند کیلویی و کوچکتر بسته بندی می کنند و می فروشند و تمامی انواع خیارشور تولید شده را می توان در دبه و ظروف بزرگ و کوچک برای فروش به بازار مصرف عرضه نمود.

تولید خیارشور تخمیری

خیارشور تخمیری به صورت محلی و سنتی تهیه می شود و تولید خیارشور تخمیری یکی از روش های تولید این محصول به روش متفاوت می باشد و می توان با قیمت مناسب این نوع از خیارشور را خریداری کرد. ارزان ترین انواع خیارشور تخمیری را می توان به صورت مناسب و سفارشی در خرید مجازی و حضوری تهیه کرد و فروش مجازی و اینترنتی انواع محصولات مانند خیارشور تخمیری و خیارشور صنعتی با قیمت مناسب صورت می گیرد. خیارشور از محصولات پرفروش می باشد و در کنار انواع غذا به صورت چاشنی خوبی استفاده می شود.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *