تولید خیارشور صنعتی خوشمزه و خوش طعم با ترکیبات مناسب صورت می گیرد و انواع خیارشورهای بی نطیر را می توان با خیار تازه تهیه کرد.
تولید خیارشور که از انواع شورهای پرطرفدار می باشد به صورت سنتی از دیرباز وجود داشته و استفاده از سبزیجات مختلف برای طعم دهی بهتر به آن امری طبیعی می باشد و البته به صورت کاملا سلیقه ای از انواع ترکیبات برای طعم دهی به خیارشور استفاده می شود. یک خیارشور خوشمزه قطعا از ترکیبات مناسب و نحوه صحیح تهیه و تولید آن حاصل می گردد و می توان انواعی از خیارهای قلمی تازه را برای تهیه خیارشورهای قلمی تازه باکیفیت استفاده کرد. خیارشورهای خوب و خوشمزه طرفداران زیادی دارند و می توان از انواع مطلوب تر بهتر و بیشتر به عنوان چاشنی استفاده کرد. هر طعم مطلوب از خیارشور صنعتی از ترکیب محلول مناسب برای آماده شدن خیارشور ایجاد می گردد.


تولید خیارشور صنعتی

تولید خیارشور صنعتی مانند انواع شور و ترشی های صنعتی دیگر می باشد و مراحل شستشو و تفکیک کردن خیارهای متناسب با هم و استفاده از یک محلول مناسب خوش طعم برای تهیه خیارشور امری است که در روش صنعتی بیشتر با دستگاه انجام می شود و تا مرحله نهایی که بسته بندی خیارشورها در اندازه های مناسب باشد ادامه پیدا می کند.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *