خیارشور دبه ای در اندازه و حجم های مختلفی وجود دارد و خیارشورهای ممتاز و با ویژگی های خاص و به صورت ویژه در بازار وجود دارد.
خیارشور در کیفیت های خوبی تولید می گردد و انواع روش های مناسب و مختلف و ترکیبات مختلف برای طعم دهی به آن استفاده می شود. خیارشورهای سنتی با استفاده از سبزیجات معطر طعم مناسبی می گیرند و استفاده از مقدار مناسب آب و نمک برای طعم مناسب لازم می باشد. اگر مقدار ترکیب آب و نمک و یا سبزیجات برای تهیه یک خیارشور مناسب نباشد خیارشور ویژگی های خوبی نخواهد داشت و ممکن است که خیارشور نرم و لزج شود. خیارشورهای نرم و لزج ویژگی خوبی برای خیارشور محسوب نمی شوند و هر اندازه ای که تردی در مقدار مناسب در خیارشور حفظ شود ویژگی مرغوب بودن آن بیشتر نخواهد بود.


خیارشور دبه ای

بسیاری از انواع خیارشور که به صورت صنعتی نیز تولید می شود در دبه های بزرگ و کوچک بسته بندی می شود و ممکن است برندهای مختلفی برای آن وجود داشته باشد. خیارشور ویژه خیارشوری است که در هر بسته بندی که باشد به شکلی مناسب و مطلوب برای مشتری ها قابل پسند بوده و خریداری می شود و تکرار خرید صورت می گیرد.دبه های مناسب در حجم های مختلف قابل تهیه می باشد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *