خیارشور نول نمکی ترد نمایندگی کرج

خیارشور ایران برای تجارت خوب است؟


خیارشور نول نمکی تولید شده در واحدهای تولید به جهت رعایت اصول استاندارد تولید به غیر از ترد بودن ویژگی دیگری دارد. واحد های تولیدی خیارشور نول به جهت سورت خیارشور به صورت صنعتی محصول تولید شده را به طور یکنواخت عرضه می کنند. این سایت جهت عرضه محصولات خود در کرج، شهرهای شمالی و قزوین و زنجان نمایندگی فعال می پذیرد.

خیارشور نول نمکی ترد نمایندگی کرج

درصد مناسب نمک خیارشور نول چه مقدار است؟

خیارشور نول جزو سایز های درشت در خیارشور محسوب می شود که بیشتر مشتریان این خیارشور را اماکن دولتی، فست فود ها و رستورانها تشکیل می دهند.

به واسطه درشت بودن سایز خیارشور های نول در صورتی که اصول تولید استاندارد محصول رعایت نشود محصول تولید شده در زمان نگهداری و عرضه به بازار دچار فساد می شود.

یکی از موارد بسیار مهم در ماندگاری خیارشور درصد نمک محصول تولید شده است.

این میزان در صورت استفاده از خیار سبز مرغوب و باکیفیت و همچنین نمک استاندارد ۷ درصد می باشد. ولی برخی از تولید کنندگان کارگاهی به دلیل نگهداری خیارشور تولیدی در بشکه و همچنین استفاده از نمک فله و غیر استاندارد مجبور به بالا بردن درصد نمک خواهند بود که باعث میشود خروجی کار درصد نمکی بالایی داشته باشند.

بازار خیارشور ایران جهت رفع نگرانی مشتریان خود خیارشور های تولید شده خود با بهترین کیفیت و مناسب ترین سایز در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *