یکی از بسته بندی های مناسب برای خیارشور در حجم بالا در تولیدات صنعتی استفاده از حلب در اندازه های متفاوت می باشد که در بازار فروش به صورت کیلویی نیز عرضه می شود.
یک نوع از بسته بندی هایی که برای خیارشور وجود دارد و در حجم های بزرگتر و کیلویی اراوه می گردد بسته بندی حلبی می باشد که در تولید صنعتی خیارشور این نوع بسته بندی می تواند انتخابی مناسب باشد. معمولا بسته بندی هایی که برای خیارشور وجود دارد بسته بندی های شیشه ای می باشند که حجم آنها چند گرمی بوده و اغلب کوچک هستند اما خیارشورهای حلبی در حجم بیشتری به فروش می رسند. حلبی های در نظر گرفته شده برای بسته بندی خیارشور دارای اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ هستند تا مشتری بتواند مناسب ترین اندازه را برای خرید انتخاب نماید. طعم خیارشور کیلویی حلب مانند بقیه انواع خیارشور می باشد.


خیارشور کیلویی

خیارشورهای حلبی را می توان به صورت کیلویی نیز تهیه کرد به این صورت که حلبی های بزرگ خیارشور که در مغازه ها برای فروش کیلویی خیارشور در نظر گرفته شده است در حجم دلخواه قابل فروش می باشد. خیارشور کیلویی و یا خیارشور باز در اندازه مناسب قابل تهیه می باشد و می توان خیارشور را با طعمی مناسب خریداری کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *