زیتون از میوه هایی می باشد که انسان آن را از گذشته های دور به عنوان ماده غذایی شناخته است میوه زیتون از یونان نشات گرفته است. زیتون را می توان در محلول نمک ، سرکه و آب قرار داد و تلخی آن را گرفت همچنین می توان با آن ترشی تهیه کرد . در فروشگاه ما پخش ترشی زیتون سیاه خوشمزه انجام می گیرد و با ارائه بهترین ترشی با کیفیت در خدمت شما عزیران هستیم تا رضایت شما را جلب کنیم.

مرکز پخش ترشی زیتون سیاه خوشمزه در بازار

طرز درست کردن ترشی زیتون با رب انار

طرز درست کردن ترشی زیتون با رب انار ترشی زیتون با رب انار یا زیتون پرورده یکی از چاشنی های خوشمزه مردم گیلان می باشد که در این استان، طرفداران فراوانی دارد. مواد لازم برای تهیه آن عبارتند از: زیتون، مغز گردو، سیر و رب انار. روش درست کردن آن به این ترتیب است که ابتدا دانه های زیتون را جدا می کنند و اگر زیتون شما بی نمک است مقداری نمک بپاشید مغز گردو را سابیده و همراه با سیر له شده و رب انار به زیتون اضافه کنید و خوب مخلوط کنید همچنین مقداری گلپر اضافه کنید تا بوی خوبی بگیرد.

در گیلان مردم برای خوش عطر کردن آن از نوعی سبزی محلی بهره می گیرند که به زبان محلی چوچاق می گویند به این ترتیب که بعد از تمیز کردن و شستن سبزی مذکور ریز خرد کرده و به مواد زیتون پرورده می افزایند و طعم دلپذیر آن را دوچندان می کنند. همچنین برخی از کدبانوهای این دیار برای ترش تر کردن آن مقداری دانه انار در لابه لای مواد می ریزند.

وقتی تمام مواد را مخلوط کردند درون ظرف دربسته ای می ریزند و چند ساعت در یخچال ،نگه داری می کنند تا طعم و مزه و بوی مواد به خورد هم بروند. از زیتون پرورده بیشتر به عنوان دسری در کنار غذاهای گیلانی استفاده می شود به ویژه در کنار باقلا قاتق و ماهی شور، لذت این خوراکی خوشمزه، فراموش نشدنی می باشد.

سفارش کلی ترشی زیتون سیاه در حجم بالا

سفارش کلی ترشی زیتون سیاه در حجم بالا ترشی زیتون سیاه در مرکز ما توسط تیم تخصصی در این حوزه با استفاده از بهترین مواد اولیه باکیفیت ، به روش بهداشتی تولید و بسته بندی می شود و شما می توانید برای سفارش ترشی بسته بندی در حجم عمده ، اقدام کنید. شما می توانید به مرکز فروشگاهی ما مراجعه کنید و این دسر خوشمزه را از ما تحویل بگیرید.

همچنین می توانید برای سفارش آنلاین آن، به پایگاه اینترنتی مجموعه ما مراجعه نمایید و در اسرع وقت، محصول مورد نظر را از همکاران ما دریافت کنید به علت اینکه عرضه محصول بدون واسطه و مستقیم و در حجم انبوه می باشد ، ترشی زیتون سیاه در مرکز ما، به قیمت پایینتر از بازار، به دست مصرف کننده می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *