کاهش قیمت خیارشور حلب سرکه ای

فروش خیارشور در یزد


تفاوت خیارشور حلبی و خیارشور دبه ای چیست؟ بیشترین حوزه پخش عمده خیارشور به کدام یک از حوزه مربوط است؟ نوع ممتاز خیارشور حلب چه سایزی است و مرکز تولید این دو خیارشور کدام مناطق است؟
خیارشور حلبی و دبه ای در دسته ی بسته بندی فله ای خیارشور قرار دارد که بسته به شهرهای مختلف مصرف معینی دارد. خیارشور تولید شده در واحد های صنعنی جهت مصارف اماکن خدماتی می بایست قیمت مناسبی داشته باشد به همین سبب تولید کنندگان یکی از بسته بندی های فله را میبایست در سبد تولیدی خود قرار دهند.

در ایران مرکز عمده تولید خیارشور استانهای شیراز، بروجرد و همدان است که هرکدام مزیت های تولید خود را دارند. تولید عمده خیارشور فله همدان عموما از نوع دبه های تخمیری است که به علت هزینه بسته بندی پایین مصرف بسیار بالایی دارد. البته با وجود طعم طبیعی خیارشور دبه ای ماندگاری پایین و نشب محلول خیارشور از معایب این بسته بندی است.
ولی قیمت مناسب این بسته بندی باعث شده تا ۹۰ درصد تولید کنندهای کارگاهی و صنعتی تولید این رقم از خیارشور را در سبد عرضه خود قرار دهند.
اما تولید کننده های شیراز عمده تولید خیارشور فله ای خود را به خیارشور حلب اختصاص داده اند. این بسته بندی با وجود هزینه بالاتر نسبت به نمونه تخمیری یا دبه ای به علت ماندگاری بالاتر و انبار داری ساده تر و همچنین کشش طعم این نوع خیارشور در بازار توسط تولید کنندگان این استان به شدت مورد توجه است.

باتمام این تفاسیر میتوان گفت به نسبت بازار مصرف خیارشور دبه ای با وجود حاشیه سود پایین برای تولید کنندگان مصرف بالاتری دارد.
لازم به ذکر است که در بسته بندی حلب سایز ممتاز خیارشور حلب با سایز فوق نول دبه برابری میکند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *