خیارشورهای ممتاز و درجه یک گزینه مناسبی برای صادرات محسوب می شوند که با کیفیت بالا به بازارهای مختلف و کشورهای همسایه صادر می گردند.
برای صادرات هر نوع محصول و مواد غذایی بهتر است که بهترین کیفیت برای آن در نظر گرفته شود چون به هر حال آن محصول ویژه معرف کشور تولید کننده آن می باشد. خیارشور مرغوب و با کیفیت ممتاز نیز قابل صادر کردن به کشورهایی است که خواهان این محصول می باشند. خیارشورهایی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند باید دارای بسته بندی های خاص و مرغوب باشند تا توسط کشورهای مورد نظر مرود پذیرش قرار بگیرند. قیمت خیارشورهایی که درجه یک و ممتاز می باشد عموما بالاتر از انواع معمولی از خیارشور می باشد که در بسته بندی های مختلف وجود دارد. خیارشور ممتاز درجه یک باید ترد باشد به میزانی که مورد نظر است و شوری آن نیز بسیار مناسب در نظر گرفته شود.


خیارشور ممتاز

خیارشوری که ویژه و برای صادرات تهیه می شود از انواع خیارهای یکدست برای این منظور استفاده می شود و خیارهایی که به صورت خام طعم مناسبی دارند و تازه چیده شده باشند عموما برای تولید خیارشور مناسب تر از انواع دیگر هستند. خیارشورهای مرغوب درجه یک در بازار داخلی نیز فروش بالایی دارند و مشتری ها می توانند به روش های مختلفی به آنها دسترسی داشته باشند.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *