خیارشور خانگی را اگر با دقت تهیه کرد و مواد اولیه مرغوب برای تولید خیارشور به کار رود و در این کار حوصله به خرج داده شود خیارشوری مناسب تولید می شود.
اگر در استفاده از مواد اولیه و خیارهای مناسب برای تهیه و تولید یک خیارشور خوب دقت شود در نهایت خیارشور حاصل طعمی مناسب دارد و خیارشور مناسب استفاده شده با مقدار متعادلی از آب و نمک باعث ترد شدن خیارها می شود و اگر سرکه ای که در خیارشور استفاده می شود به اندازه درستی انتخاب شود خیارشور پوک و نرم نمی شود. فروش انواع خیارشور که در بازار وجود دارد با قیمت های مناسبی عرضه می شود که عرضه انواع مناسب و مطلوب خیارشور در بازارهای این محصول وجود دارد و قیمت هایی که برای خیارشور عرضه میشود متفاوت می باشد و بستگی به نظر تولیدکننده خیارشور دارد.


تولید خیارشور خانگی

خیارشور را به صورت خانگی و محلی تهیه می کنند و بهتر است برای تولید خیارشور در منزل ابتدا در انتخاب خیارهای مناسب دقت لازم صورت بگیرد و سپس سرکه انتخابی درست انتخاب شود. خیارشور خانگی برای آماده شدن نیاز به گذشت زمان دارد و خیارها را پس از شستن و قرار دادن در ظرف مناسب با سرکه و اب و نمک پوشانده و مقداری سیر و سبزیجاتی مانند ترخون پر کرده و درب ظرف را می بندیم تا خیارشور پس از یک هفته آماده مصرف شود. خیارشوری که با روش درست تهیه شود خیارشوری مرغوب می شود که طعمی مناسب نیز دارد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *