واحد های صنعتی در حوزه صنایع تبدیلی به دنبال جذب مشتری برای خود هستند. تولید محصولاتی با بسته بندی جدید همچون عرضه خیارشور سوپر ویژه در بسته بندی تک نفره میتواند کمک حال این دسته از تولید کنندگان باشد.
چگونه مشتریان میتوانند با وجود قیمت بالاتر از ما خرید کنند. آیا خرید یک مشتری فقط وابسته به قیمت است یا عوامل دیگری در این امر دخیل هستند؟
جواب سوالات بالا وابسته به جایگاه حوزه فروش در یک واحد تولیدی دارد.
امروزه به دلیل گسترش روز افزون فضای مجازی مردمدر معرض بمباران تبلیغاتی قرار گرفته اند و در این میان افرادی پیروز رقابت خواند بود که به طور پیوسته به نیازهای مشتریان خود توجه کرده باشند و همواره خود را با آن تطبیق دهند.و در این میان چیزی که مصرف کننده و مشتریان عمده به دنبالش هستند صداقت در نوع تبلیغات است.
البته رسیدن به ساختاری که بتواند خروجی آن محصولی با کیفیت بالا باشد به طور کلی یکی از نقائص فعلی و گذشته واحدهای تولیدی بوده و هست. و متاسفانه عدم احساس مسئولیت پرسنل در تولید محصولی بی عیب نقص همواره گریبان گیر واحد های تولیدی بوده است.
همکاران شما در در گروه مواد غذایی خیارشور و ترشی ایران همواره به دنبال رسیدن به فهمی درست از خواسته ها و نیاز های مشتریان خود هستند تا بتوانند به بهترین شکل آنها را پاسخ دهند.
[…] اما مهتر از همیه این موارد ذکر شده بخصوص برای واحدهای تولید صنعتی خیارشور تمرکز در حوزه فروش است. امروزه تجربه ثابت کرده که […]