خیارشور نول نمکی ترد نمایندگی کرج

خیارشور ایران برای تجارت خوب است؟


خیارشور های بازاری عرضه شده در شهرهای مختلف در کدام شهر ها تولید میشوند؟ تولید خیارشور متناسب با مشتری و بازاری که به عنوان هدف عرضه تولید میشود مشخصات خاص خود را دارد که می بایست با دقت و آگاهی لازم از کیفیت خیارشور های مناطق مختلف نسبت به انتخاب بهترین کیفیت خیارشور اقدام نمود. خیارشور های موجود در بازار از دو دسته خیار سبز کشت شده توسط کشاورزان به دست می آید:

دسته اول خیارسبز شیرین هست که هم با هدف عرضه به بازار مصرف تازه خوری تهیه میشود و هم با هدف تولید خیارشور.

 

خیارشور تهیه شده از این نوع خیارسبز میبایست در مدت زمان محدودی به مصرف برسد. خیارشور تولید شده بخش نهاوند همدان نمونه شاخص این خیارشور محسوب میشود

اما دسته دوم خیارشور ازخیارسبز مخصوص خیارشور تهیه میشود که کیفیت خیارشور تولید شده هم طعم بسیار خوشایندی داشته و هم ماندگاری بسیار بالایی دارد. این خیارشور که به بین بازاری های فعال خیارشور به خیارشور همدان و قروه مشهور بسیار خوشمزه بوده و مصرف کنندگان در صورت تهیه این خیارشور از تولید کنندگان مجرب خیالشان ازبابت کیفیت و ماندگاری جنس راحت خواهد بود.

در ایران شهرهای مهم تولید خیارشور همدان ، شیراز، بروجرد و اردبیل هستند که هر کدام از شهرهای ذکر شده تولید نوع خاصی خیارشور تبحر دارند.

برای مثال تولید کنندگان خیارشور در همدان بیشتر در حوزه خیارشور های دبه ای فعالیت دارند که براساس سایز بندی نول، ممتاز و ویژه خیارشور خود را به بازار عرضه میکنند.

در حالی که تولید کنندگان شیرازی عمده تولید خیارشور خود را معطوف به بسته بندی حلب و شیشه نموده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *