خیارشور بروجرد یکی از محبوب ترین خیارشور های تولید کشور، با قیمت و کیفیتی فوق العاده انتخابی مناسب برای فعالان بازار خرید و فروش خیارشور است که نوع تخمیری آن در بسته بندی دبه ای تهیه میشود.
استان لرستان با آب هوای کوهستانی و زمین های حاصل خیزش یکی از مناسب ترین مناطق برای کشت خیار بوته ای است و کشاورزان این منطقه با استفاده و درک مناسب این پتانسیل توانسته اند میزان مناسبی از این محصول را برداشت نمایند. کشت خیار در این استان بیشتر در شهرستانهای پلدختر، بروجرد، خرم آباد و الشتر رواج دارد. میزان سطح زیر کشت خیار در استان لرستان بالغ بر ۱۲ هزار هکتار است که از این مقدار زیر کشت ۳۰۰ هزار تن خیار برداشت می شود و به علت برخورداری این استان از تنوع آب و هوایی این میزان از تولید خیار در طول سال پراکنده می شود. این حجم عظیم از تولید علاوه بر تامین مصرف روزانه استان به استانهای دیگر نیز صادر می شود. از طرف دیگر درسترسی آسان به این حجم از این محصول کشاورزی باعث بوجود آمدن واحدهای تولید خیارشور تخمیری و صنعتی در این استان به ویژه بروجرد شده است. بازار خیار شور ایران آماده همکاری با تولید کنندگان این استان جهت فروش هر چه بهتر محصولات این واحد ها می باشد.


فروش خیارشور دبه ای

فروش فوق العاده خیارشورهای مناسبی از بروجرد که در دبه های مناسبی بسته بندی می شوند وجود دارد و طعم مناسب انواعی از این خیارشورها که در حجم و طعم مناسب تهیه می شوند در قیمت های مناسبی صورت می گیرد و می توان دبه های مناسب این خیارشورهای بروجرد را با هر حجم دلخواهی که مشتری مایل است عرضه کرد. فروش خیارشور دبه ای به صورت فوق العاده برای مشتریان می تواند با قیمتی مناسب عرضه گردد و عموما در این مورد فروش عمده و جزیی هر دو رواج دارد.

خیارشور تخمیری بروجرد

همان طور که اشاره شد چون در بروجرد شاهد کشت و پرورش میزان زیادی خیار بوته ای می باشیم از این رو صنعتی تهیه و تولید خیارشور در این شهر می تواند گسترده باشد و در کیفیت مناسب و خوبی تولید شود در روش های خانگی و صنعتی مناسبی با سبزیجات خوشمزه طعم دهی شده و با ترکیبات مناسبی در ظروف بهداشتی و تمیز بسته بندی شده و در اختیار مشتریان قرار بگیرد. خیارشور تخمیری بروجرد در دبه نیز قابل بسته بندی می باشد و برای فروش می توان هر مقداری را با هر نوع بسته بندی به صورت دلخواه سفارش داد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *