آیا تمام خیارشورهای کارخانه ای دارای طعم مناسبی هستند؟ خوش طعم بودن خیارشور کارخانه ای به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا خیارشور کارخانه ای تنها به صورت بسته بندی موجود است؟
تنوع در خیارشورهای کارخانه ای می تواند زیاد باشد، البته این موضوع با توجه به برندهای مختلف متفاوت است که کارخانه با توجه به این که کدام محصولش در بازار دارای طرفداران بیشتری است سعی می کند آن محصول پر طرفدار را بیشتر وارد بازار کند که این موضوع هم به نفع کارخانه و هم به نفع طرفداران می باشد، به دلیل این که محصول مورد علاقه خود را به راحتی در بازار پیدا می کنند و لازم نیست برای خرید این محصول به چند سوپر مارکت سر بزنند. معمولا طعم خیارشورهایی که در کارخانه ها تولید می شود مناسب هستند و ظاهر خوبی دارند که این موضوع هم باز بستگی به کارخانه ای که محصول را تولید می کند دارد، به دلیل این که خیلی از کارخانه های تولید محصولات خوراکی توجه بیشتر خود را بر روی کیفیت محصول از لحاظ طعم می گذارند و خیلی ظاهر خیار برایشان اهمیت ندارد، در صورتی که تعداد بیشتری از این کارخانه ها توجه زیادی به ظاهر خیارشور دارند که بتوان از آنها سرسفره برای پذیرایی در مهمانی ها استفاده کرد.


تهیه انواع خیارشور

برای تهیه خیارشور موضوعی که حائز اهمیت است این است که ما ظاهر خیارشور برایمان اهمیت دارد یا نه، اگر ظاهر خیارشورها برای ما اهمیت دارد زمان خرید خیارها باید توجه کنیم که خیارهای ریز و قلمی را انتخاب کنیم البته اگر بخواهیم خیارها را به صورت ورقه ورقه کنیم اهمیتی ندارد که حتما خیارها ریز باشند. بعد از شستن خیارها اگر خیارها ریز بودند می توانیم آنها را داخل بطری نوشابه بریزیم و نمک و کمی فلفل و سبزیجات معطر درون آن استفاده کنیم
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *