هر نوعی از خیارشور سرکه ای خانگی را می توان در حجم های مختلفی خریداری کرد و خیارشور خانگی در بسته بندی شیشه ای در حجم های مختلف وجود دارد.
خیارشور خانگی به روش مناسبی تهیه و تولید می شود و می توان خیارشور خانگی را با سرکه و یا آب و نمک در حجم های مختلفی ارائه نمود و انتخاب نوع طعم و مزه برای خیارشور سلیقه ای می باشد و انتخاب طعم و مزه در خیارشور بستگی به نظر تولید کننده خواهد داشت. طعم دهی خوب برای خیارشور با سیر و سرکه و یا برخی از سبزیجات خوش طعم صورت می گیرد و خیارشور خانگی و محلی با طعم های خوبی ارائه می شود و مشتریان علاقمند به این نوع از شور متفاوت و با سلایق گوناگون می باشند. خیارشور خانگی در شیشه با بسته های مختلف اما بدون مارک قابل بسته بندی می باشند.


خیارشور در انواع سرکه ای

خیارشور در انواع طعم ها به صورت سرکه ای و یا محلول مناسبی تهیه و ارائه می شود و طعم مناسب برای خیارشور با ترکیب مناسبی ایجاد می گردد. خیارشورهای سرکه ای هم طعمی مطلوب دارد و مرغوب بودن در انواع خیارشور با توجه به انتخاب مناسب خیارها و ترکیبات مناسب برای انواع محصولات غذایی برمی گردد. محصولات خانگی مانند خیارشور خانگی در طعم مناسبی یافت می شوند.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *