تولید خیارشور در انواع مختلف و با طعم های گوناگونی صورت می گیرد و می توان خیارشورهای خوش طعم را از خیار خوش طعم با ترکیبات مناسب تولید و به صورت بسته بندی شیشه ای نگهداری کرد.
تولید خیارشور به روش های مختلف وب سته بندی در انواع مختلفی صورت می گیرد و خیارشورهای خوشمزه در هر نوعی از بسته بندی یافت می شوند. یکی از بسته بندی های مناسبی که تمایل به خرید این نوع از بسته بندی به دلیل وزن مناسب و نگهداری بهتر برای مشتریان بیشتر جلب توجه می کند بسته بندی های شیشه ای می باشد. بسته های شیشه ای خیارشور حجم خیلی بالایی ندارند و به دلیل داشتن وزن و مقدار مناسب برای استفاده مشتریان بیشتری را نسبت به انواع دیگر از بسته بندی مواد غذایی دارا می باشند. عموما خیارشورهای صنعتی هستند که در شیشه بسته بندی می شوند.


تولید انواع خیارشور


تولید خیارشور در انواع طعم و مزه ای که دارند و با ترکیبات مختلف در صنایع غذایی به عنوان چاشنی های مناسب صورت می گیرد. انواع بسته بندی برای خیارشور صنعتی و کارخانه ای مورد توجه می باشد که از وکیوم تا دبه قابل تغییر می باشد اما بیشترین تمایل به خرید خیارشورهای شیشه ای است چون محتویات داخل آن به راحتی مشاهده می شود.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *