تولید خیارشور به شکلی متنوع در روش های صنعتی و محلی قابل ارائه می باشد و خیارشور لذیذ و ویژه در انواع محلی و سنتی نیز تولید می شود.
تولید خیارشور با روش های مختلفی که صورت می گیرد و استفاده از انواع خیار در تهیه خیارشور سبب ویژه شدن انتخاب مورد نظر می گردد. هر اندازه که بتوان خیارهای ریزتر را برای استفاده و تهیه خیارشور استفاده کرد در نهایت خیارشور ویژه و خوش طعم خواهد بود. ویژه بودن خیارشور تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر طعم و انتخاب اندازه مناسب خیارها دارد و به هر میزان که خیار انتخابی دارای اندازه ای مناسب باشد خیارشور خوش طعم و مرغوب تر تولید می گردد. تولید خیارشور با طعم های مناسبی در انواع لذیذ محلی و روش های سنتی انجام می گیرد و انتخاب نوع خیارشور و خرید انواع مناسب با نظر مصرف کننده می باشد.


خیارشور محلی

خیارشور محلی به دلیل داشتن طعمی خاص و مشتری پسند طرفداران زیادی دارد و خرید این نوع از خیارشور طبق نظر و سلیقه مشتری با طعم های مناسب صورت می گیرد. هر ترکیب مناسبی در خیارشور سبب لذیذتر شدن خیارشور می شود و تولید سنتی خیارشور نیز با روش خاص خود است و خیارشور ویژه در این بین از خیارهای ویژه ریزتر تهیه می گردد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *