یکی از انواع خیارشورهای صنعتی نوع ویژه آن می باشد که دارای ویژگی های ظاهری مناسبی برای خیارشور است و نگهداری مناسب سبب دوام و ماندگاری مناسب می شود.
تنوع محصولاتی که به صورت صنعتی و خانگی تهیه می شوند و این محصولات شامل انواع شور و ترشی و انواع مربا نیز می شود در شرایط درست و مناسب نگهداری ماندگاری بیشتر و طولانی تری خواهند داشت و در نتیجه طعم مناسب و خوب آنها حفظ می شود. خیارشور یکی از انواع شورهای مناسب که با خیار و ترکیبات خوب تهیه می گردد و میزانی از سرکه و آب و نمک در مقدار مناسب سبب بهتر شدن طعم این محصول و مرغوب بودن آن می گردد. خیارشور انواع ویژه نیز دارد که به روش صنعتی تهیه و تولید می شود و عموما انواع خیارشور صنعتی دارای خیارهایی با اندازه های ریز و مناسب هستند که محصول نهایی را به شکلی مطلوب ارائه می نماید.


نگهداری انواع خیارشور

فرقی نمی کند که خیارشور از انواع خانگی و یا صنعتی تهیه شده باشد به هر صورت باید در مورد انواع خیارشور شرایط درست و مناسب برای نگهداری خوب رعایت شود تا بتوان یک محصول خوب و باکیفیت را با طعمی خوب حفظ کرد. خیارشورهای متنوع در طعم های گوناگون با انواع ویژه و معمولی ارائه می شوند که می توان آنها را در دمای یخچال و ظروف شیشه ای که درب محکم دارند با مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *