خیارشورهای خانگی و محلی طعم خیلی خوبی دارند از این رو طرفداران زیادی برای خرید آنها وجود دارد و تولید آنها در خانه به روش های مختلف امکان پذیر می باشد.
برای تهیه و تولید خیارشورهای خانگی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد و برخی از روش ها برای تولید این محصول راحت تر از روش های دیگر می باشد اما برای طعم دهی مناسب تر خیارشور بهتر است که برای تولید این محصول وقت و زمان کافی صرف شود و به همین ترتیب از مواد مناسب و مرغوب در تهیه خیارشور استفاده شود تا کیفیت آن به طور مناسبی حفظ شده و طعمی بهتر داشته باشد. مراحل آماده کردن خیارشور خیلی سخت نیست اما انتخاب خیارهای مناسب و مرغوب می تواند کمکی مناسب برای تهیه یک محصول خوب و مناسب باشد. خیارشور خانگی را به راحتی از طعم و مزه ان می توان شناسایی کرد.


خیارشور خوشمزه

خیارشور محلی و خانگی به طعم و مزه ای که دارد مشهور است و در تهیه خیارشورهای خانگی از آب و نمک و همین طور سیر و سبزیجاتی نظیر ترخون و مرزه و سرکه برای مناسب شدن طعم استفاده می شود. میزان سرکه استفاده شده برای تهیه خیارشور می تواند کم و یا زیاد شود و هر اندازه که سرکه بیشتر شود خیارشور تبدیل به خیارشور سرکه ای می شود و استفاده از مقدار مناسب سبزیجات برای عطر بهتر لازم می باشد
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *