شرکت پخش خیارشور همدان

شرکت پخش خیارشور همدان


کارخانه های تولید خیارشور بسته به حجم کار و سیاست کاری شرکت، این محصول را در انواع بسته بندی فله مانند بشکه، دبه و حلب و سایر گونه ها به بازار عرضه میکنند. خیارشور قبل از پرشدن در ظرف مربوط بر حسب سایز در انواع نمونه سوپر ویژه،ویژه، ممتاز و درجه یک و دو تفکیک میشود.

امروز با بهبود دقت دستگاههای سورت میزان دقت و تفکیک محصولاتی مانند خیارشور افزایش پیدا کرده و خیار سبز در دسته بندیهای مختلف بر اساس ضخامت تفکیک میشود. یکی از تفاوت نمونه خیارشور های محلی و شرکتی یکدست و هم سایز بودن خیارشور های تولید شده است.

فرض مثال خیارشور ویژه دبه ای در کارگاههای محلی مخلوط با سوپر ویژه و فوق نول عرضه میشود. ولی سایز ویژه خیارشور های شرکتی کاملا تفکیک شده و در سایز جداگانه سوپر ویژه، نول و فوق نول عرضه میشود و خیارشور عرضه شده یکدست تر خواهد بود.

امروزه این سورت کردن در نمونه های حلب دقیقتر بوده حتی در بعضی از واحد های تولیدی تعداد دسته بندی ۷ نمونه جداگانه فوق سوپر، سوپر ویژه، ویژه آ، ویژه ب، ممتاز درجه یک و درجه دو عرضه میشود.البته برچسب گذاری سایزهای مختلف خیارشور در بسته بندی های مختلف تفاوت بسیاری نیز باهم دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *