خیارشور جدید تولید شده از خیارسبز درجه یک با بهترین روش تولید تضمین کننده ی تردی خیارشور خواهد بود. این خیارشور ها با قیمت های مناسب و کیفیت بالا با تخفیف در جشنواره فروش پاییزه به مشتریان عرضه شده و تا به کنون نیز ادامه دارد. برای تولید این خیارشور و بالا بردن ماندگاری آن ها میبایست از ظروف مناسب جهت نگهداری در انبار استفاده کرد.

خیارشور جدید ترد فروش پاییزه

ماندگاری خیارشور جدید تولید شده چقدر است؟

ماندگاری خیارشور وابسته به عوامل مختلفی است همچون:

  • کیفیت خیار سبز استفاده شده
  • سورت صحیح خیارشور
  • ظروف مورد استفاده برای نگهداری
  • شرایط دمایی و محیطی انبار نگهداری
  • مهارت تولید کننده
  • روش تولید خیارشور

همانطور که میدانید خیارشور ها نظر روش تولید خیارشور به دو دسته خیارشور تخمیری و خیارشور پاستوریزه تقسیم میشوند.
در صورتی که موارد ذکر شده برای تولید خیارشور به خوبی رعایت شود ماندگاری خیارشور های تخمیری و پاستوریزه از زمان عرضه به بازار بین ۹ تا ۲ سال خواهد بود.
در مطالب بعدی هر یک از عوامل موثر در ماندگاری خیارشور بررسی خواهد شد.

قیمت خیارشور سه روزه در بازار تهران

قیمت خیارشور سه روزه در بازار تهرانخیارشورها را بر حسب زمان تولید تا مصرف به نمونه های مختلف دسته بندی می کنند که از این میان می توان به خیار شور سه روزه اشاره کرد.
در هر حال همه می دانیم که خیارشور یکی از چاشنی های پای ثابت سفره های غذاست که در کنار انواع ساندویچ، کتلت، سالاد الویه و خیلی از خوراکی های دیگر وجود داشته و طعم خوش غذا را بخاطر شوری متعادلی که به همراه دارد چند برابر می سازد.
حال اگر بخواهید این خیارشور را که به این اشکال در مراکز فروش موجود است را مورد تهیه قرار دهید؛ می توانید به بازار تهران مراجعه کنید:

  • خیارشور سه روزه شرکتی
  • خیارشور سه روزه خانگی یا سنتی

هر دو نوع مورد نظر را از بازار تهران که منبع بزرگی از این محصولات است را می توانید با نازلترین قیمت سفارش داده و علاوه بر تهیه خیارشورهای درجه یک، لذت یک خرید کم هزینه را تجربه کنید!

خرید خیارشور به صورت عمده

خرید خیارشور به صورت عمدهخیارشور از پرطرفداترین چاشنی های غذایی است که درصد استفاده و کاربرد بالایی را هم در مصارف خانگی و هم در مصارف غیر خانگی دارا می باشد.
این محصول را هم خانم های خانه دار به روش سنتی و با ساده ترین امکانات تهیه کرده و هم روند تولید را توسط کارخانجات مجهز طی می کند.
شاید چون تهیه این محصول به روش صنعتی کمی هزینه بردارتر است و در حجم بالاتری تولید می شود؛ منجر به افزایش قیمت خیارشور شرکتی نسبت به خیارشور خانگی شود.
اما چون افراد تصور خوبی را نسبت به محصولات دست ساز سنتی در ذهن دارند؛ به همین خاطر خیارشورهای سنتی را ترجیح می دهند.

در هر حال چیزی که مهم است میزان مرغوبیت خیارشور است که می تواند هم شامل نمونه های خانگی و هم شامل نمونه های شرکتی شود.
در نتیجه برای اینکه بتوانید موفق به خرید خیارشور با این مشخصات شوید؛ بهترین کاری که می توانید بکنید و در واقع لطف به خودتان است؛ این است که تنها به سراغ مراکزی که نام و آوازه خوبی را در بین سایر خریداران عمده به دست آورده اند بروید:

  • خیارشور تازه در انواع سه روزه، هفت روزه  و …
  • خیارشور فله ای و بسته بندی

فروش خیارشور جدید صادراتی

فروش خیارشور جدید صادراتیخیارشورهایی که به عنوان خیارشور صنعتی به بازار عرضه شده و در قفسه فروشگاه های متعدد جای گرفته اند؛ به این دلیل با رعایت کامل نکات بهداشتی و اصول کافی در جریان تهیه و بسته بندی قرار گرفته اند؛ در مقایسه با خیارشورهای فله ای، کمتر دچار خرابی یا فساد می شوند.
به همین دلیل هم مصرف کنندگان به خرید متداول آن ها از مراکز مختلف فروش روی آورده اند.
لازم است بدانید انواع خیارشورهایی که روند تولید و بسته بندی را توسط کارخانجات مختلف سپری می کنند؛ با این عناوین و برچسب ها ارائه شده و در نهایت به فروش می رسند:

  • خیارشور ممتاز
  • خیارشور ویژه
  • خیارشور درجه یک
  • خیارشور درجه دو

گفتنی است که نمونه های مذکور، از حیث درشتی یا ریزی، با یکدیگر تفاوت دارند که البته ممکن است در درجه کم تا زیاد خوشمزگی آن ها تاثیر بگذارد.
در هر صورت هر کدام از آن ها به جز خیارشورهای درجه دو، به عنوان خیارشور صادراتی شناخته شده و آمار فروش بالایی از آن ها در بازارهای خارجی به ثبت رسیده است.
شما هم اگر به دنبال تهیه این گروه از محصولات هستید؛ کافی است سفارشاتتان را به مرکز مورد نظر که در حیطه فروش خیارشور جدید صادراتی فعال است بخواهید.
آنوقت است که محصولاتی مطابق با انتظار، ضمن مزیت تحویل سریع را دریافت خواهید کرد.

نمایندگی پخش و فروش خیارشور دبه ای

نمایندگی پخش و فروش خیارشور دبه ایخیارشورهای خوشمزه و لذیذی که حالا در سطوح عمده و جزیی یا هجومی از توجه و تقاضا روبرو می باشند؛ در این اشکال قابل دسترسی و تهیه اند:

  1. خیارشور دبه ای
  2. خیارشور شیشه ای

تمامی این محصولات زمانی ارزش خریداری و مصرف را دارند که از مشخصات یک خیارشور استاندارد و مناسب که این موارد هستند؛ برخوردار باشند:

  • بوی خوبی از آن ها قابل استشمام می باشد.
  • از مواد مجاز ضد کپک و ضد قارچ تشکیل یافته و به همین دلیل دارای دوام و ماندگاری مناسبی هستند.
  • از طعم ترد و بسیار لذتبخشی برخوردار گشته اند.

حال جهت دریافت انواع خیار شور دبه ای و نمونه های دیگر این محصول با همین ویژگی ها، بهتر است از نمایندگی پخش و فروش اقدام گردد.

مرکز تولید انواع خیارشور

مرکز تولید انواع خیارشورتعداد کارخانجاتی که به عنوام کارخانه تولیدی خیارشور در کشور مستقر گشته اند همچنان رو به افزایش است که البته این مساله به دلیل شکل گیری تقاضای بسیار بالا از این محصول می باشد.
طرز تهیه خیارشور در این کارخانجات یک تفاوت عمده با طرز تهیه آن به روش خانگی دارد که این تفاوت مربوط می شود به عوامل تهیه و تولید که مسلما به طرزی پیشرفته تر و مکانیزه تر در کارخانجات وجود دارند و عرضه انبوهی از این محصول را رقم می زنند.
بهتر است بدانید که تمامی مراکز تولید خیارشور، این محصول را با تکیه بر دو روش کلی مورد تولید و عرضه قرار داده اند:

  • تولید خیارشور به روش پاستوریزه: به شکل صنعتی و در کارخانجات مواد غذایی فرآیند عرضه را طی می کند.
  • تولید خیارشور به روش تخمیری: در کارگاه های تولیدی یا منازل قابل تهیه است.

همچنین آن را مراکز فوق در انواع طعم ها علاوه بر شور ارائه می کنند که از جمله آن ها می توان خیارشور سرکه ای را نام برد که طعمی عالی و مطابق با ذائقه عموم را در خود جا داده است.

صادرات خیارشور جدید به قیمت عمده

صادرات خیارشور جدید به قیمت عمدهمعمولا در حوزه صادرات خیارشور، آن هایی که دارای بهترین ویژگی های ظاهری و کیفیتی هستند را انتخاب کرده و همینطور به سراغ بهترین مارک خیارشور می روند.
چرا که این محصولات با درصد توجه بیشتری همراه بوده و در نهایت تضمین فروش بهتری را هم به دنبال دارند.
اما یکی از مراکزی که توانسته در حوزه صادرات انواعی از خیارشور با این مشخصات موفق عمل کرده و آن را با قیمت عمده مناسب به تمامی خریداران خارجی صادر نماید؛ این مرکز است:

  • خیارشور جدید
  • خیارشور با طعم و کیفیت مورد تایید

تمامی این مشخصات و عواملی همچون متناسب بودن قیمت این محصول، در موفقیت آمیز بودن جریان صادرات موثر بوده اند.

وارد کننده برتر در حوزه خیارشور

وارد کننده برتر در حوزه خیارشورخیارشور علاوه بر اینکه مراحل تولید و فروش خوبی را در کشور پشت سر گذاشته و حتی به عنوان یک محصول صادراتی جایگاه قابل ملاحظه ای را به دست آورده است؛ اما باز هم توسط خیلی از وارد کنندگان برتری که در حوزه این محصول فعال هستند؛ داخل بازار گشته اند.
بنابراین می توان خیارشور خارجی یا وارداتی را نیز با مراجعه به مراکز عرضه و فروش به راحتی تهیه نمود.
تمامی این محصولات چه در نمونه های وارداتی و چه در نمونه های خارجی، با این سایزهاست که موجود بوده و در نهایت فروش فوق العاده ای را به دلیل مصارف گسترده خود به دست آورده اند:

  • خیارشور قلمی و باریک
  • خیارشور درشت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *