خیارشور ایران برای تجارت خوب است؟

خیارشور ایران برای تجارت خوب است؟


با اینکه خیارشور تولیدی کشور در انواع بسته بندی عرضه می شود اما عمده فعالیت شرکت های پخش، نمایندگی های فروش و عمده فروش ها مربوط به خیاشور دبه ای است که اتفاقا مشتریانی از همه قشر دارد.
خیارشور های فله و دبه ای با اینکه امروزه از سبد تولید برخی از کارخانه های صنایع تبدیلی حذف شده است بخش عمده مصارت واحد های فعال در حوزه پخش مربوط به نمونه ی دبه ای است.
متاسفانه یکی از بزرگترین ترس مشتریان نیز از جانب همین نمونه خیارشور است که متاسفانه درصد مرجوعی بالایی دارد. دلایل اصلی کیفیت پایین این بسته بندی را می توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱-برای تولید خیارشورها دبه ای معمولا خیار سبز مستقیم داخل این ظرف ها ریخته می شود و در صورت کوتاهی یا عدم نظارت کافی در واحدهای تولید ممکن است خیارشور قبل از ارسال به بازار دچار فساد میشود
۲-برخی از تولید کنندگان برای تامین این نوع خیارشور معمولا انها از طریق تامین کنندگان محلی تا مین و به بازار عرضه میکنند.
۳-عدم امکان تست خیارشور قبل از عرضه به بازار به دلیل شفاف نبودن ظرف
۴- ماندگاری پایین برخی از ارقام خیارسبز که مناسب تولید خیارشور نیست.
موارد ذکر شده نشان ازحساسیت کار در انتخاب تولید کننده مناسب رو بیشتر می کند. البته لحاظ کردن مرجوعی در عقد قرار داد برای نمایندگی، میتوان بخشی از این مشکل را برطرف سازد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *