بازار کشور مملو از انواع خیارشور  بصورت بسته بندی و فله است. ولی با سیاست های جدید وزارت بهداشت اندک اندک تلاش میشود تا فروش خیارشور بصورت کیلویی محدود تر شده و در صورت امکان حداقل بصورت بهداشتی نگهداری شود.

با بالاتر رفتن سطح فرهنگی  وبهداشتی جامعه و از طرفی افزایش بیماری ها ی ناشی از فساد مواد غذایی بازرسان وزارت بهداشت سعی در جلگیری از عرضه کیلویی انواع بسته بندی فله خیارشور نمایند. حساسیت بالای خیارشور نسبت محیط آزاد باعث شده این چاشنی به محض قرار گرفتن فضای باز دچار فساد شده و کپک بزند. بدلیل همین زیان های فراوان ناشی از مصرف فله ای مصرف کنندگان خیارشور باید از تهیه واستفاده نمونه های فله ای خیارشور خودداری نمایند. البته نباید از این نکته نیز صرفنظر کرد که قیمت مناسب خیارشورهای فله عاملی بسیار قوی در ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از نمونه های فله موجود در بازار خواهد بود.بطوریکه قیمت نمونه های مشابه خیارشور در بسته بندی شیشه و فله به خدود سه برابر می رسد.

البته ورود بسته بندی های جدید با قیمت های مناسب تر میتواند تا حدود این اختلاف قیمتی را برطرف نماید که شما پخش کننده گرامی میتوانید جهت اطلاع از نمونه های این بسته بندی از طریق زیر ارتباط بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *