انواع خیارشور وکیوم باکیفیت با ماندگاری بالا و مناسب صنعتی با حجم های چند گرمی وجود دارد و این نوع بسته بندی کیفیت مناسب خیارشور را حفظ می کند.
وکیوم کردن برای محصولات غذایی تولید شده یکی از انواع بسته بندی های جدید در بسته های چند گرمی می باشد و بسته های خیلی سنگین برای خیارشورهای وکیوم شده وجود ندارد و می توان برندهای گوناگون خیارشور را در وکیوم های مختلف خریداری و تهیه کرد. خیارشورهای مناسب و خوب از انواع خیارهای خوب با ترکیب مناسب از سبزیجات و سیر در بسته بندی های وکیوم به فروش می رسد و این نوع بسته بندی دارای وزنی سبک می باشد و نگهداری آن در یخچال نیز مناسب و مطلوب می باشد. کیسه های مناسب برای نگهداری خیارشور و بسته بندی آن دارای چند لایه پلاستیک برای محافظت از محصول خیارشور می باشد و انواعی از این کیسه های مناسب برای خیارشور و ترشی های مختلف در کارخانجات استفاده می شود.


انواع خیارشور صنعتی

انواع خیارشور صنعتی وکیوم و کیلویی و یا هر اندازه مناسب از بسته های خیارشور و ترشی با طعم مناسب خرید و فروش می شود و بیشتر عمده فروشان به دلیل صرفه اقتصادی بیشتر خرید عمده با قیمت مناسب دارند و فروش جزیی دارای قیمتی بالاتر می باشد و می توان انواع خیارشور صنعتی خوب را با شوری و نمک مناسب تهیه کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *