خرید خیارشور خاردار شیشه ای و فله

خرید خیارشور خاردار شیشه ای و فله


خرید خیارشور خاردار در بسته بندی شیشه و فله جهت عرضه در بازارهای صادراتی از طریق سایت خیارشور ایران صورت می گیرد. ایران از نظر تولید خیارشور در وضعیت مطلوبی قزار دارد ولی این تولید صرفا با توجه به نیاز بازار داخل صورت گرفته و کمتر دیده شده که تولید کننده ای با هدف ورود در بازار صادراتی محصولی را تولید نماید.

خیارشور ایران در کدام استانها بیشتر تولید می شود؟

خرید خیارشور خاردار برای صادرات

خیارشور در استانهای مختلف کشور تولید می شود که مهترین انها عبارتند از:

  • استان فارس: این استان بالغ ۸۰ واحد تولید کارگاهی و کارخانه ای دارد که بیشتر تولیدات خود را در حوزه محصولات پاستوریزه همچون شیشه و حلب متمرکز کرده اند.
  • استان همدان: همدان به عنوان یکی از قطب های تولید خیارشور تخمیری و فله در کشور مطرح است که نزذیک یه ۱۵۰ واخد کارگاهی بزرگ کوچک در این استان فعالیت دارند
  • استان لرستان: واحد های تولید در این استان نیز همانند همدان تولید خیارشور خود را معطوف خیارشور تخمیری نموده اند . خیارشور بروجرد و روستای ونایی در این شهر در کشور معروف است

از دیگر استانهای مطرح کشور می توان به آذربایحان شرقی و غربی و خراسان شمالی  اشاره کرد.

آیا خرید خیارشور خاردار در ایران امکان پذیر است؟

خرید خیارشور خاردار برای صادرات

میتوان گفت ار حجم انبوه خیارشور تولید شده در ایران فقط در حدود ۱ درصد خیارشور ایران مربوط به خیارشور خاردار است و به غیر از یک واحد تولید در کرج که به صورت کشت و صنعت فعالیت می کند هیج واحد تولیدی مطرح دیگری در کشور خیارشور خاردار تولید نمی کند.

با وجود این که خیارشور خاردار در استان یزد یه صورت گلخانه ای تولید می شود ولی به دلیل عدم توجیه اقتصادی و مزیت صادرات خیارسبز آن تولید خیارشور از خیار خاردار به ندرت در ایران صورت می گیرد.

در همین راستا بازار خیارشور ایران به جهت درک نیازهای صادراتی در حوزه خیارشور خاردار علاقه مند به همکاری با شرکت های فعال در حوزه خیارشور خاردار می باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *