تولید خیارشور که از گذشته های دور توسط ایرانیان صورت می گرفته و امروزه با چهره ای جدید و با استفاده از خط تولید صنعتی، انواع مختلف خیارشور حلب را ظروف ۱۷ کیلویی در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.
یکی از رموز موفقیت و ماندگاری یک واحد تولیدی ترسیم اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و برنامه ریزی اصولی برای دستیابی به این اهداف است.
اهدافی که در گرو پشتکار و تلاش مستمر رخ خواهد داد. واحدهای تولید خیارشور نیز عمدتا در آغاز کار، فعالیت خود را از تولیدات خانگی آغاز نموده اند و پله پله مراحل ترقی را طی نموده و تبدیل به تولید کننده های عمده این محصول شده اند.
آنها افرادی هستند که اگر در زمان شروع به کار آینده ای روشن را برای خود متصور بوده اند.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *