خیارشور عالی یعنی چه؟ ملاک عالی بودن خیارشور درچیست؟ آیا خیارشور های تخمیری کیفیت بالایی دارند؟ شما در این مطلب اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت خیارشور بدست می آورید و در صورت تمایل میتواند بهترین خیارشور ویژه از طریق این سایت در حجم عمده به فروش میرسد بدست آورید.

بیشتر کارگاه های تولید خیارشور در استانهایی مانند همدان، لرستان و شیراز قرار دارند. در استانهایی که به عنوان قطب تولید خیارسبز کشور شناخته میشوند و مهمترین فاکتور در تولید خیار شور که خیار سبز میباشد را در دسترس خود دارند.

خیارشور عالی پاستوریزه فروش ویژه 97

منظور از خیارشور عالی چیست؟

در مطلب قبلی در مورد عوامل موثر بر ماندگاری خیارشور توضیحاتی ارائه شد. منظور از کیفیت بالای خیارشور عبارتند از:

  • بالا بودن ماندگاری خیارشور
  • تردی و شکنندگی
  • عطر و طعم مناسب
  • ومورد آخر که برای فعالان حوزه توزیع خیارشور بسیار مهم و حائز اهمیت است سایز مناسب خیارشور است بطوریکه با قیمت پرداختی سنخیت داشته باشد.

آیا خیارشور های تخمیری کیفیت بالایی دارند؟

خیارشور های تخیری دسته ای از خیارشور تولید شده در واحدهای خانگی و صنعتی هستند که خیارسبز به صورت طبیعی تبدیل به خیارشور می شود.

در این روش خیارسبز به همراه سایر مواد مانند سبزیجات در داخل محلول نمک و گاها سرکه ریخته میشود و خیار سبز بر اساس یک مکانیزم طبیعی تبدیل به خیارشور میشود. این روش که همان روش تولید سنتی و خانگی خیارشور است خروجی بسیار مناسبی داشته و خیارشور تهیه شده کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت.

منبع خبر: سایت ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *