خیارشور بروجرد نیز یکی از محصولات تولیدی این شهر می باشد که در انواع فله ای و حلبی در طعم های مناسبی فروخته می شود و مورد استفاد قرار می گیرد.
یکی از محصولات معروف بروجرد که در این شهر تهیه و تولید می شود خیارشور است که در طعم های مناسبی تهیه و می شود و می توان انواع فله و کیلویی و انواع بسته بندی شده آن را به صورت حلبی خریداری کرد و انواع حلبی آن نیز در حجم های گوناگون قابل تهیه و خریداری می باشند و به مشتریان برای فروش عرضه می شوند و انواع خوشمزه و مناسب از خیارشور باکیفیت با توجه به نظر مشتری قابل تهیه و خریداری با قیمت مناسب می باشد و در صورت عدم دسترسی به این ناحیه برای تهیه خیارشور می توان آن را به شکل اینترنتی خریداری کرده و اسنفاده نمود. انواعی از خیارشور بروجرد با کیفیت و طعم مخصوص که در این شهر با روش محلی تهیه می شود به طرق متنوعی فروخته می شود.


خیارشور بروجرد

خیارشور حلبی بروجرد و یا خیارشور فله ای بروجرد اگر توسط یک تولیدکننده تهیه شوند با طعمی یکسان و بسته بندی های متنوعی به فروش می رسند. طرز درست کردن خیارشور در نواحی مختلف ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد و در برخی نواحی می توان طعم های مناسبی از انواع خیارشور خوش طعم را تجربه کرد. خیارشور بروجرد نیز دارای ویژگی های منحصر به این شهر و طعم و مزه خاص خود می باشد.
منبع: ترشی و مربا ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *