قیمت خیارشور ریز کیلویی و بسته بندی شده بر اساس کیفیت فرق می کند اما به طور کلی قیمت خیارشور ریز نسبت به خیار درشت بیشتر است چون این نوع محصول طعم بهتری دارد و در هنگام تهیه آن خیارهای کوچک و ریز با عملکرد پایین تری تبدیل به خیار شور می شوند و ۳۰ در صد خیاری که از کشاورز خریداری می شود از نوع ریز و کوچک است.

قیمت خیارشور ریز کیلویی و بسته بندی

قیمت خیارشور ریز دبه ای در بازار

قیمت خیارشور ریز دبه ای در بازارقیمت خیار شور ریز دبه ای در بازار بر اساس اندازه و حجم دبه مورد نظر و کیفیت خیار شور متفاوت است اگر شما به سوپر مارکت های سطح شهر مراجعه کنید می توانید از قیمت این محصول اطلاع یابید علاوه بر این هر چه محصول تازه تر باشد قیمت آن هم بالاتر است به عنوان مثال قیمت خیارشور سه روزه با قیمت خیارشور یک ماه بسیار فرق می کند.

برخی افراد هستند که خیارشورهای فله و دبه ای را خریداری می کنند و سپس خودشان آنها را بسته بندی و روانه بازارها می کنند برای چنین افرادی خرید دبه های ۸ کیلویی می تواند مناسب باشد.

صادرات خیارشور ریز باکیفیت

صادرات خیارشور ریز باکیفیتصادرات خیارشور ریز باکیفیت بیشتر به کشورهای همسایه انجام می شود. بهترین خیارشور را برای صادرات انتخاب می کنند و با بسته بندی های متنوعی به کشورهایی مانند عراق، ترکمنستان، قرقیزستان، پاکستان و… صادر می کنند.

از خواص خیارشور برای سلامتی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • منبع عالی آنتی اکسیدان: خیار شور دارای آنتی اکسیدان است اما اگر در تهیه این محصول خیار شو پخته شود مقدار زیادی از آنتی اکسیدان آن از بین می رود. مصرف ماده می تواند برای سلامتی مفید باشد و ایجاد رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.
  • بهبود وضعیت گوارش: این محصول می تواند مشکلات روده و معده را حل کند.
  • کنترل دیابت : خیارشور چون کالری و کربوهیدرات کمی دارد برای افراد دیابتی بسیار مفید است.
  • مفید برای سلامت کبد: خیار شور می تواند به طور قابل توجه ایی سموم را از خون دفع کند.
  • بهبود سلامت معده: خیارشور چون سرکه دارد می تواند از افزایش اسید معده جلوگیری کند و زخم معده را کاهش دهد.
  • مناسب برای کاهش وزن: این ماده غذایی چون کالری کم و آب زیادی دارد می تواند باعث رفع گرسنگی و کاهش وزن شود.
  • برای درمان تهوع حاملگی مفید است: چون علم ثابت کرده که غذاهای ترش باعث کاهش تهوع و استفراغ می شود.
  • سرطان طحال را کاهش می دهد: این محصول منبع خوبی برای فیبر یبیوتیک و باکتری های پروبیوتیک است و می تواند خطر ابتلا به سرطان طحال را کاهش دهد.
  • عفونت های مخمری را کاهش می دهد.
  • کمک به تسکین استرس 
  • کمک به پیشگیری از یبوست
  • متابولیسم یا سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.
  • مفید برای تسکین گرفتگی ماهیچه ها
  •  آب رسانی به بدن را انجام می دهد.
  • مفید برای از بین بردن بوی بدن دهان

پخش عمده خیارشور ریز در بازار

پخش عمده خیارشور ریز در بازارپخش عمده خیارشور ریز در بازار توسط عمده فروشانی مانند تولید کننده، نمایندگی، مراکز فروش، شرکت های بازرگانی و…. انجام می شود.

برای تهیه خیار شور باید از مواد زیر استفاده شود:

  • خیار : خیارهایی که برای تهیه خیار شور استفاده می شود باید قلمی و به رنگ سبز روشن و سفت باشند و برای این که کیفیت خیار شور بهتر شود همچنین در هنگام گذاشتن آن ها در سفره زیبا به نظر برسند باید خیارها یک اندازه و یکسان باشند.
  • سبزی ها در خیار شور باید تازه و بدون خرابی باشند و از سبزی هایی همچون سیر، کرفس، شوید، گشنیز، جعفری، فلفل قرمز یا سبز، نعناع و ترخون باید استفاده کرد.
  • سرکه ایی که برای تهیه خیارشور استفاده می شود باید بهداشتی، صاف و زلال باشد.
  • آب و نمک : آبی که برای خیار شور مورد استفاده قرار می گیرد نباید زیاد سنگین و یا سبک باشد و مقدار نمک هم بر حسب نیاز و مقدار خیارها باشد.

بازار انواع خیارشور با بهترین قیمت در تهران

بازار انواع خیارشور با بهترین قیمت در تهرانبازار انواع خیارشور با بهترین قیمت در تهران بسیار پر رونق است در این بازار شما می توانید نمونه های مختلف این محصول را به صورت فله ای و بسته بندی شده خریداری کنید.

خیار شور موجود در بازار به دو صورت تولید شده است :

  • پاستوریزه: یعنی خیار شور در کارخانه های مواد غذایی به صورت صنعتی تولید شده است.
  • تخمیری : این نوع خیار شور در کارگاه های سنتی یا در منزل تولید شده است.

خیار شور در سبد غذایی خانواده های ایرانی جایگاه خوبی دارد و علاقه مندان بیشماری دارد. از موارد مصرف این ماده غذایی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در کنار انواع غذاها به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای تهیه انواع سالادها، سالاد الویه و سس ها از آن استفاده می کنند.
  • در تهیه انواع ساندویچ و غذاهای آماده کاربرد دارد.

تولید خیارشور سه روزه در کارخانه های مدرن

تولید خیارشور سه روزه در کارخانه های مدرنتولید خیارشور سه روزه در کارخانه های مدرن با استفاده از بهترین و مرغوب ترین خیار و دستگاه های پیشرفته انجام می شود تا بتوان خیار را با کمترین زمان به خیارشور تبدیل و به بازارها تزریق کرد.

خیار شورها به دلیل این که باعث اشتها می شوند مصرف آن ها به خصوص در فصل سرما بیشتر می شود. برای تهیه این نوع محصول باید از خیارهای زیر استفاده کرد چون خیارهای درشت دیر هضم هستند و به خاطر قند فراوانی که دارند برای تخمیر نیاز به زمان بیشتری دارند. میکروارگانیسم های خیارشور ممکن است تحت هر شرایطی رشد کنند به خاطر همین توصیه می شود در هنگام تهیه خیار شور آن ها را در یخچال یا در جاهای سرد و تاریک بگذارید حتما در هنگام تهیه خیارشور از نمک کافی استفاده کنید چون اگر نمک پایین باشد باعث می شود خیارشور شما کپک بزند و همیشه توصیه می شود هیچ گاه از خیارشورهای کپک زده استفاده نکنید چون برای سلامتی انسان بسیار مضر است و اگر در هنگام خرید متوجه شده اید که درب ظرف خیارشور زنگ زدگی یا کپک دارد آن را نخرید.

   

نمایندگی پخش و فروش خیارشور دبه ای

نمایندگی پخش و فروش خیارشور دبه ایشرکت های تولید کننده خیار شور برای این که بتوانند محصول تولیدی خود را در کمترین زمان به تمام بازارها ارسال کنند اقدام به ایجاد نمایندگی پخش و فروش خیارشور دبه ای در شهرهای مختلفی کرده اند تا عمده فروشان و خرده فروشان در استان های مختلف بتوانند با مراجعه به این نمایندگی ها محصول را با قیمت درب کارخانه خرید کنند.

یکی از انواع خیارشور، خیارشور قلمی است که از خیارهای تمیز، سالم و یکدست و قلمی تولید شده است این نوع محصول چون یکدست است بیشتر در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خریدار خیارشور ریز دبه ای درجه یک

خریدار خیارشور ریز دبه ای درجه یکخریدار خیار شور ریز دبه ای درجه یک می تواند به فروشندگان معتبری که مشتریان زیادی دارند و محصولات آن ها سریع فروخته می شوند مراجعه کنند چون این فروشندگان همیشه محصولات آن تازه است.

بهترین خیارشور ریز باید از خیارهای سالم و بدون لکه و یکدست تهیه شده باشد و همیشه محصولاتی را خریداری کنید که دارای بسته بندی، تاریخ تولید و انقضاء باشند و اگر هم می خواهید خیارشور دبه ایی یا فله ایی خریداری کنید حتما از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید تا از سالم و بهداشتی بودن محصول اطمینان یابید.

فروش خیارشور ریز با نازلترین قیمت

فروش خیارشور ریز با نازلترین قیمتفروش خیارشور ریز با نازلترین قیمت توسط مراکز پخش انجام می شود. تنها مکانی که محصول با کیفیت و قیمت منحصر به فردی عرضه میشود مراکز فروش است و ما با اطمینان کامل می توانیم محصول را خریداری کنیم.

اگر ما به بازار خیارشور تهران برویم میتوانیم بهترین خیارشور ریز صادراتی را با قیمت شگفت انگیزی تهیه کنیم. در این بازار می توان از قیمت روز خیارشور اطلاعات لازم را بدست آورد و از قیمت خرید انواع خیارشور آگاهی یافت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *