خیارشور آماده فروش سال 97

رد بودن خیارشور یکی از ملاک اصلی در انتخاب توسط مشتریان است که از طریق این سایت فروش خیارشور های تازه تولید شده سال ۹۷ در کارگاهها و کارخانه های تولیدی شروع شده است و شما میتوانید انواع بسته بندی این چاشنی پرطرفدار را در اختیار داشته باشید. این خیارشور از یک ماه پیش آماده فروش هستند و به خوب جا افتاده اند.

امسال علیرغم شروع دیر هنگام عرضه خیارسبز نهاوند با قیمت های مناسب تولید واز طرفی به علت کاهش سطح زیر کشت خیار سبز در استانهای همدان و شیراز شاهد بازار خود را آماده افزایش قیمت کرده بود.خیارشور ترد آماده

قیمت خیارسبز مناسب برای خیارشور در سال ۹۷ چقدر بوده است؟

خیارسبز مناسب برای استفاده در واحدهای تولیدی در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

در حالی که قیمت خیارسبز درشت که برای تولید خیارشور نول و ممتاز استفاده میشود در سال گذشته زیر ۵۰۰ تومان بود این عدد در حال حاضر به ۱۰۰۰تا ۱۲۰۰ تومان رسیده است.

برای خیارسبز ویژه هم قضیه به همین صورت به و قیمت این نوع خیار که سایزهای فوق نول، ویژه و سوپر ویژه از آن تهیه میشود از کیلویی ۱۸۰۰ تومان در سال ۹۶ به کیلویی ۳۷۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان در تابستان ۹۷ رسید که همین افزایش قیمت باعث بالا رفتن سطح قیمت انواع بسته بندی خیارشور در بازار شده است.

در این بین افزایش قیمت انواع ظروف استفاده شده در تولید خیارشور تخمیری و پاستوریزه از قبیل شیشه، پت، حلب،ظروف تک نفره و دبه نیز عاملی مضاعف بر رشد قیمت این حوزه بوده است.

حال سوال اینجاست که آیا افزایش قیمت خیارشور به نفع تولیدکننده هست یا به ضرر او.

جواب این سوال در در مطلب بعدی مورد بحث قرار گرفته است که میتوانید طریق لینک زیر مشاهده فرمایید.

منبع: سایت ترشی و مربا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *