خیارشور سرکه ای حلب ویژه قیمت پایین

خیارشور سرکه ای حلب ویژه قیمت پایین


خیارشور سرکه ای به واسطه ماندگاری بالا طعم ترشی گرفته و رنگ روشن خیارشور مورد استفاده بسیاری از صاحبان فست فود ها و رستوران دار ها قرار میگیرد. البته افزایش قیمت ظرف حلب در سال جاری باعث کاهش حاشیه سود تولید کنندگان این بسته بندی شده است. این بسته بندی برای تولید انواع خیارشور در سایز های ویژه، نول و ممتاز مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا خیارشور سرکه ای فقط در بسته بندی حلب عرضه میشوند؟

خیارشور های سرکه ای علاوه بر بسته بندی حلب در انواع بسته بندی شیشه، وکیوم، پت و تک نفره نیز عرضه می شوند. اما فرایند تولید خیارشور حلب و شیشه متفاوت تر از سایر بسته بندی های بوده و این دو بسته بندی به روش پاستوریزه تولید میشود. در صورتی که سایر بسته بندی های رایج سرکه ای همان خیارشور تخمیری هستند که هنگام بسته بندی در محلول  سرکه عرضه میشوند.

برای مثال اگر خیارشور های ده کیلویی که در پت پلاستیکی عرضه میشوند در با همان محلول تهیه شده دبه ای در بازار توزیع شود به دلیل تیره بودن محلول مورد استفاده شده مورد استقبال مشتریان قرار نخوهد گرفت. ولی تغییر محلول خیارشور و استفاده از محلول سرکه ای محلول خیارشور کاملا شفاف بوده و پس از مدتی طعم سرکه ای به خود میگیرد که بسیار مورد پسند مشتریان خواهد بود.

به همبن دلیل در بسته بندی وکیوم، پت و پاکتی که ظرفی شفاف دارد از محلول سرکه ای جهت تولید خیارشور و عرضه آن به بازار استفاده میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *